۶ سطح‌بندی برای اکوسیستم نوآوری جهان

۶ سطح‌بندی برای اکوسیستم نوآوری جهان


رئیس پارک فناوری پردیس با اشاره به ۶ سطح‌بندی اکوسیستم‌های نوآوری در دنیا گفت: جایزه مصطفی (ص)، المپیک فناوری و شبکه تبادل فناوری به عنوان مجموعه‌ای از رویدادهای بین‌المللی هستند که به آنها می‌پردازیم.

به گزارش ایسنا، مهدی صفاری نیا  در آیین افتتاحیه رویداد اینوتکس ۲۰۲۴، اظهار کرد: در سطح‌بندی اکوسیستم‌ نوآوری در جهان ۶ شاخص مهم مطرح است که نخستین آن وضعیت استعدادها و نیروی انسانی است که شامل دانشجویان و فارغ‌التحصیلان می‌شود.

وی دوم سطح اکوسیستم‌ها را دانش فنی و دسترسی به دانش فنی در  مناطق عنوان کرد و یادآور شد: سطح سوم میزان امکان دسترس‌پذیری اعضای اکوسیستم نوآوری به بازار و سطح چهارم چگونگی تأمین مالی و سطح پنجم عملکرد و ارزش اقتصادی زیست بوم تعریف شده است.

صفاری‌نیا سطح ششم را شبکه‌های ارتباطی فعال در زیست بوم عنوان کرد و ادامه داد: شبکه‌های ارتباطی برای استارت‌آپ‌ها،‌ سرمایه‌گذاری و هم افزایی را به دنبال دارد. هرچقدر شاخص‌ها و دسترسی‌پذیری مناطق به صنایع بالاتر باشد، آن زیست بوم فعال‌تر است.

رئیس پارک فناوری پردیس گفت: صدها شرکت فناور در اینوتکس ۲۰۲۴ این زمینه را فراهم می‌کنند تا اعضا به همکاری‌های داخلی و خارجی دسترسی پیدا کنند.

وی گفت: جایزه مصطفی (ص)، المپیک فناوری و شبکه تبادل فناوری به عنوان مجموعه‌ای از رویدادهای بین‌المللی است که به آنها می‌پردازیم.

انتهای پیام



Source link

اخبار مرتبط

هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وعده ها

نقل و نشر مطالب با ذکر منبع بلامانع است.