رقابت ۱۳۳ کاندیدای نمایندگی مجلس در کردستان

رقابت ۱۳۳ کاندیدای نمایندگی مجلس در کردستان


رئیس ستاد انتخابات استان کردستان صبح امروز در نشست با خبرنگاران رسانه‌ها اظهار داشت: تامین امنیت برگزاری انتخابات به فراجا واگذار شده اما دستگاه های دیگر وظیفه دارند  و قطعا انتخابات امنی در کردستان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه دغدغه اصلی مسئولان کشوری و در راس مقام معظم رهبری، مشارکت مردم در انتخابات است، گفـت: هر اندازه بتوانیم مشارکت را افزایش دهیم و مردم اهمیت آن را متوجه باشند، برد کرده‌ایم و بدانیم که کلید توسعه کردستان مشارکت است.

رمضانی ادامه داد: رسانه‌ها در این دو سه روز باقی‌مانده تا انتخابات به نوعی کار کنند که این برچسب مشارکت کم از پیشانی کردستان برداشته شود که بتوان کردستان را روی ریل توسعه قرار داد. 

رقابت ۱۳۳ کاندیدای نمایندگی مجلس در کردستان

رئیس ستاد انتخابات کردستان در ادامه گفت: در مجموع در این دوره ۱۳۳ کاندیدا برای کسب ۶ کرسی نمایندگی مجلس شورای اسلامی با هم رقابت خواهند کرد که به تفکیک برای بیجار ۲۹ کاندیدا، سقز و بانه ۱۱، سنندج، دیواندره و کامیاران ۴۸، قروه و دهگلان ۲۴ و مریوان و سروآباد هم ۲۱ کاندیدا رقابت می‌کنند.

رمضانی با بیان اینکه تعداد کاندیدا‌های انتخابات دوازدهم نسبت به دوره قبل که ۹۸ نفر بودند، ۴۱ درصد افزایش دارد، افزود: ۲۵ هزار نفر در ۱۲۹۶ شعبه رای در بخشداری‌ها و فرمانداری‌ها متصدی برگزاری انتخابات هستند.

وی یادآور شد: تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر یک تخلف سازمان‌یافته ثبت نشده است، اما تخلفات معمولی گزارش شده که هیچکدام مستند نبوده است، اما در صورت احراز تخلف هم شعب ویژه تخلفات دادگستری رسیدگی خواهند کرد و هم تا مرحله اعتبارنامه رسیدگی خواهد شد.



Source link

اخبار مرتبط

هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وعده ها

نقل و نشر مطالب با ذکر منبع بلامانع است.