رقابت گیشه در عید 2026: شاهرخ خان یا سانجی لیلا بانسالی

سانجی لیلا بانسالی2-سال نیوز

به گزارش پایگاه خبری سال نیوز: در نبرد نفس‌گیر گیشه، کارگردان برجسته سانجی لیلا بانسالی تصمیم گرفت در تاریخ اکران فیلم جدیدش، Love & War (عشق و جنگ)، را به 20 مارس 2026 تغییر دهد؛ روزی که یکی از بزرگ‌ترین تاریخ‌های اکران عید است.

این فیلم که در ابتدا برای کریسمس 2025 برنامه‌ریزی شده بود، حالا با فیلم “پادشاه” (King) شاهرخ خان روبرو خواهد شد.

سانجی لیلا بانسالی-سال نیوز

فیلم “پادشاه” به کارگردانی سوجوی گوش و با بازی شاهرخ خان و سوهانا خان، همچنین حضور آبیشک باچان در نقش منفی، برای اکران در همان تاریخ برنامه‌ریزی شد. این موضوع باعث می‌شود که دو فیلم بزرگ هندی در عید 2026 به یک کلش بزرگ در گیشه برسند.

این سومین نبرد گیشه بین شاهرخ خان و سانجی لیلا بانسالی خواهد بود؛ پس از کلش‌های “اوم شانتی اوم” در مقابل “ساواریا” و “باجیرائو مستانی” در مقابل “دلواله”، حالا انتظار می‌رود که این بار هم شاهد رقابتی نفس‌گیر باشیم.

با اینکه شاهرخ خان در نبرد اول پیروز شد و در دوم شکست خورد، شانس موفقیت در این رقابت سوم همچنان مبهم است. فیلم “Love & War” با ترکیب بازیگران قوی رانبیر کاپور، آلیا بات و ویکی کوشال به نظر می‌رسد تمام عناصر یک بلاک‌باستر موفق را دارد.

همچنین، نقش رانبیر کاپور به عنوان یک ضدقهرمان در یک مثلث عشقی، جذابیت فیلم را دوچندان کرده است.

از طرفی، فیلم “پادشاه” شاهرخ خان که اولین حضور سینمایی سوهانا خان خواهد بود، با حضور خود شاهرخ در نقش مکمل تقویت شد. اما هنوز هیجان کافی برای این پروژه وجود ندارد و رقابت با مثلث قدرتمند رانبیر-آلیا-ویکی بسیار چالش‌برانگیز به نظر می‌رسد.

آخرین بار که شاهرخ و بانسالی در گیشه روبرو شدند، “باجیرائو مستانی” بانسالی موفق شد، در حالی که “دلواله” شکست خورد. به نظر می‌رسد بانسالی همیشه در گیشه موفقیت کسب می‌کند و فیلم “Love & War” احتمالاً این روند را ادامه خواهد داد.

اخبار مرتبط