آمیتاب باچان بازی در فیلم «فقط برای خانم‌ها»

آمیتاب باچان-سال نیوز

به گزارش پایگاه خبری سال نیوز : آمیتاب باچان، اسطوره بازیگری سینمای هند! فعال تر از همیشه ، برای بازی در فیلم “فقط برای خانم ها” حاضر می شود.

وی به تازگی نقشی کوتاه در دنباله فیلم «فکت پوروشو مائت» ایفا کرده است.

این فیلم، به زبان گجراتی می باشد و ادامه‌ای بر فیلم موفقیت‌آمیز!  سال ۲۰۲۲ به نام «فقط برای خانم‌ها» است که باچان در آن نقش اصلی را داشت.

داستان فیلم در مورد مردی جوان است که توانایی خواندن افکار زنان را دارد و تصمیم می‌گیرد از این قدرت برای کمک به دیگران استفاده کند تا مشکلاتشان را برطرف نمایند.

در دنباله جدید، داستان در قالب یک درام خانوادگی دیگر ادامه می‌یابد و بر مسائلی چون برابری جنسیتی و درگیری‌های میان دو نسل تمرکز دارد.

باچان که جایگاه ویژه‌ای در صنعت سینمای هند دارد، در این فیلم نقش یکی از خدایان هندی را بازی می‌کند که بر اتفاقات نظارت دارد.

این اولین باری نیست که باچان چنین نقشی را ایفا می‌کند؛ او در سال ۲۰۰۸ نیز در فیلم «خدایا بنازم به عظمتت» با بازی سلمان خان در این نقش ظاهر شد.

فیلم جدید توسط جی بوداس و پارت تریودی نوشته و کارگردانی می گردد و بازیگرانی چون یاش سونی، میترا گدوی، ایشا کانسارا و دارشان جاریوالا در آن حضور دارند.

آناند پاندیت که پیشتر تهیه‌کنندگی فیلم «چهره» با بازی باچان و عمران هاشمی را در کارنامه دارد، از تهیه‌کنندگان این پروژه نیز هست. او حضور باچان ۸۱ ساله در صحنه فیلمبرداری را ستود و از انرژی، فداکاری و حرفه‌ای بودن افسانه‌ای او تمجید کرد.

علاوه بر این، باچان در فیلم «تاریخ اومش» و حماسه علمی تخیلی «Kalki ۲۸۹۸ AD» نیز بازی می‌کند که از ۲۷ ژوئن به نمایش در می‌آید.

فیلم «فقط برای خانم‌ها» نیز قرار است اواخر آگوست و همزمان با تعطیلات مذهبی هند به نمایش عمومی درآید.

اخبار مرتبط