زن میانسال، انتقام گربه‌ تلف شده‌اش را از پرستار گرفت

پرستارگربه-سال نیوز

به گزارش پایگاه خبری سال نیوز : بامداد 6 شهریور، مرد جوانی در حین عبور از حاشیه پل ولایت به یک خودروی پژو پارک‌شده کنار خیابان برخورد که صندوق عقب آن نیمه باز بود. با نزدیک شدن به خودرو، او با صحنه‌ عجیب مواجه شد؛ دختر جوانی با دست و پای طناب پیچ در صندوق عقب خودرو قرار داشت. بلافاصله موضوع به پلیس گزارش شد!

دختر جوان در اولین تحقیقات به پلیس گفت: “من یک بلاگر هستم و در اینستاگرام تبلیغات می‌کنم. همچنین از حیوانات خانگی افرادی که به مسافرت می‌روند، نگهداری می‌کنم.

تابستان سال گذشته، زن میانسالی دو گربه‌اش به نام‌های پونی و گارفیلد را به من سپرد تا برای دو هفته از آن‌ها مراقبت کنم.

اما پس از یک هفته، پونی بیمار شد و با وجود اینکه او را به دامپزشکی بردم، به دلیل بیماری‌اش جان باخت.

وقتی زن میانسال از سفر بازگشت و از مرگ گربه‌اش مطلع شد، مرا مقصر دانست و ادعا کرد که من به درستی از گربه‌اش مراقبت نکرده‌ام.

از آن زمان به بعد، او مدام از طریق تماس و پیامک تهدیدم می‌کرد و حتی گفت که گارفیلد هم بیمار است و همه این‌ها تقصیر من است.”

او ادامه داد: “روز 5 شهریور، فردی از طریق اینستاگرام با من تماس گرفت و از من خواست تا برای سه هفته از گربه‌هایش مراقبت کنم. من برای عقد قرارداد به منزل او به جنوب تهران رفتم، اما در بدو ورود، همان زن میانسال را با دو مرد دیدم.

آن‌ها به زور دست و پایم را بستند و مرا شکنجه دادند. سپس از من فیلم‌ سیاه گرفتند و طلا، گوشی همراه و وسایل ارزشمند دیگری که همراه داشتم را سرقت کردند. آن‌ها قصد داشتند از خانواده‌ام 100 میلیون تومان بگیرند! و می‌گفتند که به من تجاوز کرده و بعد مرا خواهند کشت و جسدم را در بیابان رها خواهند کرد.

وقتی همسایه آنها سر و صدای من را شنید و مقابل خانه آمد، آن‌ها به او گفتند که من مشکل روانی دارم. با این حال، پس از رفتن همسایه از ترس، مرا در صندوق عقب خودرو گذاشته و کنار خیابان رها کردند.

بازداشت متهم اصلی و ادامه تحقیقات

پس از اعترافات دختر جوان، تحقیقات به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای امور جنایی پایتخت آغاز شد. کارآگاهان توانستند یکی از متهمان را دستگیر کنند. آرش، یکی از دو مردی که در این ماجرا دخیل بود، در بازجویی‌های اولیه اعتراف کرد: “من از مدت‌ها قبل با زن میانسال آشنا بودم. او با من تماس گرفت و ماجرای مرگ گربه‌اش را توضیح داد! و از من خواست تا به او کمک کنم که از دختر پرستار انتقام بگیرد. من هم موضوع را با دوستم در میان گذاشتم و با هم این نقشه را طراحی و اجرا کردیم.”

با اعترافات آرش، تحقیقات برای دستگیری زن میانسال و دیگر همدست او به دستور بازپرس دادسرای ویژه سرقت ادامه دارد.

اخبار مرتبط