چرا شاهرخ خان به هالیوود نمی‌رود؟

شاهرخ خان2-سال نیوز

به گزارش پایگاه خبری سال نیوز: شاهرخ خان، یکی از برجسته‌ترین چهره‌های سینمای بالیوود، در حاشیه هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم لوکارنو درباره دلایل عدم حضورش در سینمای هالیوود صحبت کرد.

شاهرخ خان در این جشنواره با دریافت جایزه یوزپلنگ طلایی به پاس یک عمر فعالیت هنری، مورد تقدیر قرار گرفت. شاهرخ خان در مصاحبه‌ای با مجله ورایتی توضیح داد که چرا تا کنون در فیلم‌های هالیوودی نقش‌آفرینی نکرده و تحت چه شرایطی ممکن است به این صنعت بپیوندد.

چرا شاهرخ خان به هالیوود نمی‌رود؟

او گفت: «هالیوود بزرگترین صنعت سینمایی جهان از نظر دسترسی و مخاطبان است. اما من در موقعیتی نیستم که بخواهم شرط و شروط بگذارم. اگر فرصتی پیش آید، امیدوارم بتوانم به اندازه کافی خوب انگلیسی صحبت کنم! اما باید نقشی باشد که درخور جایگاه من در میان تماشاگران هندی باشد.»

شاهرخ خان، که به عنوان یکی از بازیگران محبوب و مورد احترام سینمای هند شناخته می‌شود! تأکید کرد که حضورش در هر فیلم، چه هندی، چه هالیوودی، باید با احترام به مخاطبانش باشد. او افزود: «من در هالیوود نماینده‌ای ندارم و راستش را بخواهید، دنبالش هم نرفته‌ام.»

او همچنین بیان کرد که رویای اصلی‌اش این است که سینمای هند به اندازه سینمای هالیوود! در سطح جهانی رویت شود و او بخش کوچکی از این موفقیت باشد.

اخبار مرتبط