ازدواج سوم عامرخان ؟ نظر عامرخان چیست؟

عامرخان-سال نیوز

به گزارش پایگاه خبری سال نیوز : عامر خان، یکی از محبوب‌ترین و موفق‌ترین بازیگران سینمای هند، همیشه به صراحت و صداقت در بیان نظراتش شناخته شده است. و تاکنون دو ازدواج در زندگی خود داشته است.

عامرخان سال نیوز

او که بیش از سه دهه در صنعت فیلم فعالیت دارد، طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. زندگی شخصی او نیز همواره مورد توجه رسانه‌ها و طرفداران بوده است.

با دو ازدواج ناموفق پشت سر خود، عامر خان همچنان روابط نزدیکی با همسران سابق خود، رینا داتا و کیران رائو، دارد. آن‌ها همچنان همانند یک خانواده در کنار هم هستند و به طور منظم با هم در ارتباطند.

در یک گفتگوی اخیر در برنامه “Chapter 2” به میزبانی ریا چاکرابورتی، عامر خان درباره نهاد ازدواج و اهمیت داشتن یک همراه صحبت کرد.

زمانی که ریا از عامر پرسید آیا ازدواج برای او مناسب است، عامر با شوخی پاسخ داد که با داشتن دو ازدواج ناموفق، ممکن است فرد مناسبی برای مشاوره در این زمینه نباشد. او در ادامه توضیح داد که از تنهایی لذت نمی‌برد و به همراهی نیاز دارد.

عامر خان همچنین در پاسخ به این سوال که آیا به ازدواج سوم فکر می‌کند، گفت: “من 59 ساله هستم؛ فکر نمی‌کنم دوباره ازدواج کنم. این کار به نظرم سخت می‌آید.” او افزود که خوشحال است که با افراد نزدیک به خود ارتباط دارد و سعی می‌کند بهترین نسخه از خود باشد.

عامر همچنین در این گفتگو مسئولیت شکست فیلم “لال سینگ چادا” در گیشه را پذیرفت و اظهار داشت که بازی‌اش در این فیلم در حد انتظارات نبوده است.

او به همین شکل از عدم رضایت خود از فیلم “Thugs of Hindostan” نیز صحبت کرد. واکنش کاربران اینترنتی به صراحت عامر در پذیرش اشتباهاتش مثبت بوده است.

اخبار مرتبط