هوشمند سازی فعالیت‌های پلیس راهور در اولویت امور قرار گیرد

هوشمند سازی فعالیت‌های پلیس راهور در اولویت امور قرار گیرد

[ad_1]

اکبر محمدی در دیدار با رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گفت: پلیس راهور به عنوان یکی از ارکان اصلی حفظ جان مردم در جاده‌ها می‌تواند با نقش تاثیرگذار خود زمینه ساز سلامت عمومی جامعه و ایجاد کننده آرامش مردم در جاده‌ها باشد که در این مسیر دستگاه‌های اجرایی همکار باید نهایت مساعدت و تعامل خود را با این مجموعه داشته باشند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان از حمایت این سازمان در جهت ایجاد زیرساخت‌ها، بروزرسانی ناوگان پلیس راهور استان و فرهنگ سازی ترافیکی لازم از پلیس راهور خبر داد و افزود: با تامین اعتبار لازم جهت ساخت و تکمیل سالن آزمون راهنمایی و رانندگی، امروز شاهد سهولت برگزاری این آزمون‌ها و افزایش ظرفیت آزمونی روزانه پلیس راهور استان هستیم.

وی ایجاد نظم و انضباط ترافیکی شهری توسط پلیس راهنمایی و رانندگی با همکاری دستگاه‌های اجرایی ذیربط را از دیگر وظایف این مجموعه ذکر کرد و بیان داشت: هوشمند سازی فعالیت‌های پلیس راهور می‌تواند نقش موثری در دستیابی به این هدف ایفاء نماید که سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان آمادگی خود را جهت حمایت از این موضوع همانند سنوات گذشته اعلام می‌نماید.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کردستان نیز در این دیدار با تشکر از مجموعه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان از حمایت‌های صورت گرفته گفت: تمام تلاش مجموعه پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایجاد رضایتمندی مردم و حفظ جان شهروندان در مقابل مخاطرات جاده‌ای است.

 سرهنگ رضا رهمتی زاده همسو کردن دستگاه‌های اجرایی همکار در راستای کمک به حل معضلات ترافیکی استان در شهر‌ها و جاده‌ها را از دیگر راهکار‌های ارتقاء امنیت جاده‌ای در سطح استان ذکر کرد و گفت: امیدواریم با همکاری کلیه دستگاه‌های اجرایی ذیربط شاهد ادامه روند نزولی تصادفات جاده‌ای در سال آینده در استان کردستان باشیم.

[ad_2]

Source link

اخبار مرتبط