افتخار آفرینی ورزشکاران کردستان در رقابت‌های مچ‌اندازی قهرمانی کشور

افتخار آفرینی ورزشکاران کردستان در رقابت‌های مچ‌اندازی قهرمانی کشور

[ad_1]

هشتمین دوره رقابت‌های مچ اندازی قهرمانی رده‌های مختلف باشگاه‌های کشور و انتخابی تیم ملی با حضور ۵۲۵ ورزشکار از ۱۹ استان در دو بخش آقایان و بانوان طی ۶ روز در گرگان برگزار شد.  

 تیم مچ اندازی بانوان و آقایان استان کردستان در این مسابقات موفق شدند ۳۲ مدال رنگارنگ را کسب کنند.

 در بخش بانوان و در  رده سنی نوجوانان،  آریانا سلیمی در وزن ۴۰- کیلوگرم ۲ مدال طلا کسب کرد.

ژینو سازگار در وزن ۶۰- کیلوگرم ۲ مدال نقره. هلیا گله. داری در وزن ۷۰+ کیلوگرم ۲ مدال برنز و آیلین خلیلی در وزن ۵۰- کیلوگرم هم به یک مدال برنز دست یافتند.

در رده سنی جوانان هم روژیتا ابراهیمی در ۴۵- کیلوگرم ۲ مدال طلا، مائده کریمی در وزن ۵۰- کیلوگرم ۲ مدال طلا، پریا اردلان‌پور در وزن ۶۵- کیلوگرم یک نقره و یک برنز، دینا مرادی در وزن ۶۰- کیلوگرم یک مدتل نقره، ماهانا سیدی در وزن ۷۰- کیلوگرم یک برنز و شوخان زارعی در وزن ۵۵- کیلوگرم یک برنز این مسابقات را به خود اختصاص دادند.

همچنین نسیم پاشایی در وزن ۵۵- کیلوگرم به ۲ مدال نقره، کیمیا کریمی در وزن ۶۵- کیلوگرم ۲ نقره،  شیوا کریم‌پور در وزن ۷۰- کیلوگرم ۲ نقره و  نارین فیضی در وزن ۵۵- کیلوگرم به ۲ مدال برنز رده امید این مسابقات دست یافتند.

در رده سنی بزرگسالان بانوان هم شهلا شعبانی در وزن ۷۰- کیلوگرم یک مدال برنز را از آن خود کرد.

در بخش آقایان و در رده سنی نوجوانان هم سروش ایوبی در وزن ۷۰- کیلوگرم مدال نقره به دست آورد و در رده سنی پیشکسوتان هم بهروز عباسی در وزن ۹۰- کیلوگرم به طلا دست یافت.

 امید رحمانی در وزن ۷۵- کیلوگرم ۲ طلا و حسین استادی در وزن  ۷۰- کیلوگرم یک طلا در بخش پارا معلولین را کسب کردند.

حسین استادی همچنین دو مدال نقره بخش پیشکسوتان معلولان را از آن خود کرد.

[ad_2]

Source link

اخبار مرتبط