خروج نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سهام تداوم یافت

خروج نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سهام تداوم یافت

[ad_1]

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

اکبر ادهم کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در جریان معاملات امروز ۲۴ بهمن بازار سرمایه شاخص کل بورس با کاهش بیش از هزار واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۹۰ هزار واحدی و شاخص کل هم وزن نیز با کاهش بیش از هزار واحدی در ارتفاع ۷۳۲ هزار و ۵۹۴ واحدی ایستاد.

این کارشناس بازار سرمایه گفت: امروز ۶۰۴ نماد در محدوده منفی و ۱۸۴ نماد در بازه مثبت به کار خود پایان دادند و ارزش معاملات خرد ۳ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان ثبت شد؛ همچنین سرانه خرید حقیقی‌ها ۲۳ میلیون و سرانه فروش حقیقی‌ها ۱۶ میلیون تومان بود.

ادهم در ادامه اظهار کرد: در جریان معاملات امروز ۲۰۲ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سهام خارج شد و صندوق‌های با درآمد ثابت هم شاهد خروج نقدینگی بودند به طوری که ۲۴۳ میلیارد تومان هم نقدینگی حقیقی‌ها از این صندوق خارج شد.

این کارشناس بازار سرمایه بیان کرد: همچین امروز صنعت دارو با ۱۷ میلیارد تومان و بعد صنعت لاستیک با ۱۳ میلیارد تومان شاهد بیشترین میزان ورود نقدینگی بودند و بیشترین میزان خروج نقدینگی هم به صندوق‌های با درآمد ثابت اختصاص یافت. در نهایت هم در حوالی بازار خبر خاصی که جریان بازار را تحت تاثیر قرار دهد وجود نداشت.

[ad_2]

Source link

اخبار مرتبط